Hvor raskt fanger Pirots 5 oppmerksomheten din?

Welcome to Academic IELTS Help Forums Student Support Hvor raskt fanger Pirots 5 oppmerksomheten din?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    [email protected]
    Participant

Del din ærlige mening: fanget Pirots 5 oppmerksomheten din med en gang, eller ble det bare interessant senere? Jeg har sett spill som fanger oppmerksomheten min i løpet av sekunder, mens andre tar litt tid å åpne seg opp. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på det. Jeg vil gjerne høre dine virkelige inntrykk og forstå når du følte deg tvunget til å utforske spillet videre.

[email protected]
    Participant

Jeg hadde en ganske interessant opplevelse med pirots5.co.no. Først trakk spillet meg bare visuelt – lyst, levende, moderne og dynamisk. Men det virkelige engasjementet kom litt senere, da jeg sluttet å bare se på bildet og begynte å legge merke til den indre bevegelsen, rytmen, karakteren og de subtile endringene mens jeg spilte. Og det var da jeg utviklet den følelsen av at man ikke bare vil spille et par spill, men virkelig bli lenger og se hva som skjer videre. Flere ganger tok jeg meg selv i å tenke at tiden fløy ubemerket forbi /// fordi oppmerksomheten min gradvis flyttet seg fra ytre inntrykk til en dypere forståelse av hva som skjedde. Og kanskje dette, for meg, var hovedindikatoren på at spillet virkelig vet hvordan det skal holde på interessen min, ikke bare gjennom sin vakre presentasjon.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.