Hvad er fordelene ved browserbaserede push-notifikationer?

Welcome to Academic IELTS Help Forums Student Support Hvad er fordelene ved browserbaserede push-notifikationer?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    [email protected]
    Participant

Browsernotifikationer giver virksomheder mulighed for at kommunikere direkte med brugerne uden at være afhængige af e-mail eller sociale medier. De kan bruges til nyheder, kampagner eller produktlanceringer og skabe flere tilbagevendende besøg. Ser du browsernotifikationer som en effektiv marketingkanal?

[email protected]
    Participant

Jeg arbejder en del med sociale medier og ved, hvor vigtigt det første indtryk er for en profil. Hvis en konto ser aktiv ud og har engagement, er nye besøgende ofte mere tilbøjelige til at blive hængende. Da jeg sammenlignede forskellige tjenester til Instagram og TikTok, kiggede jeg også på https://dinpush.dk/ . Det virkede interessant, at de fokuserer på følgere, likes og videovisninger på flere platforme samlet ét sted. Derudover giver det ekstra tryghed, at de tydeligt forklarer deres begrænsninger og ikke forsøger at fremstille sig som officielle partnere med de sociale medier.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.